România, un motor în estul Uniunii Europene

De la aderarea sa la UE, România a fost una dintre țările care au primit cele mai multe fonduri de la organismul comunitar pentru dezvoltarea infrastructurii alături de companiile străine. România este a șaptea țară ca populație din Uniunea Europeană. Aproape 20 de milioane de locuitori, creșterea continuă a PIB-ului și poziția sa strategică pentru comerț fac din această țară a doua piață ca mărime din Europa de Est.

Gheață verde:" este esențial să te înconjori de localnici " deoarece și-a început activitatea în 2012, gheața verde a fost clară în privința angajamentului său față de țările din Europa de Est. "Acestea sunt piețe emergente care devin treptat o sursă de venituri considerabile", declară Alejandro Boxall, fondatorul unei companii care își vinde produsele de iluminat cu LED-uri pe Internet. "Aceasta a fost o provocare în România. Nu este un public obișnuit cu cumpărăturile online, așa că a trebuit să construim un web în limba maternă", spune Boxall despre o piață în care managementul logisticii este foarte complex. "Prin urmare, este esențial să ne înconjurăm de localnici. Ei vor fi cei care vă vor ajuta și vor cunoaște piața", a concluzionat el.

Și se așteaptă ca influența sa să crească în anii următori. Țara are multe resurse naturale care au transformat-o într-o rețea consolidată de energie regenerabilă. De asemenea, are o forță de muncă calificată, numeroase planuri de îmbunătățire a infrastructurii și un regim fiscal privilegiat pentru investitor. Astfel, de la aderarea sa la Uniunea Europeană în 2007,

România și-a accelerat procesul de reformă economică: liberalizarea, dezvoltarea sectorului privat, privatizarea companiilor și modernizarea sistemului bancar și fiscal. Cu toate acestea, a devenit țara Europei de Est, unde este mai ușor, mai ieftin și mai ușor să se stabilească și să se comercializeze bunuri și servicii.

Mediu privilegiat

Trei dintre principalele coridoare europene de transport trec prin diferite zone ale geografiei românești, făcând din această țară un loc obligatoriu de trecere prin ieșirea la Marea Moartă, cu acces la peste 200 de milioane de consumatori pe o rază de 1000 km. Până în 2020, pentru locația sa privilegiată,

Mediu privilegiat

Uniunea Europeană va injecta peste 40 000 de milioane de euro, care se convertește în România în cel de-al doilea stat pe care îl primește mai mult de la Agenția comunitară, după Polonia. Cele mai multe dintre acestea vor merge spre îmbunătățirea infrastructurii.

Astfel, în 2018 Guvernul român a aprobat un nou cadru de reglementare care să acorde importanță parteneriatului public-privat. Un contract care, împreună cu cel care oferă oferte pentru lucrări cu un buget comunitar, caută să atragă companii străine pentru a-l ajuta în obiectivul său de a construi 16 spitale noi și aproximativ 760 de kilometri de autostrăzi.

Pe sectoare, noile tehnologii sunt una dintre cele mai interesante pentru investiții. Mediul antreprenorial românesc a fost dezvoltat printr-o forță de muncă de înaltă calificare, atât în domeniul Ingineriei Calculatoarelor, cât și al dezvoltării software-ului, cu salarii mult mai mici decât în restul țărilor UE. Acest lucru nu a trecut neobservat de companii precum Microsoft, Siemens și Cisco, care și-au stabilit sediul în Europa în România.

În plus, politica fiscală română a adoptat un ton expansiv, cu reduceri fiscale și creșteri salariale care încurajează consumul intern. În ceea ce privește eticheta, antreprenorul Român este destul de similar cu cel spaniol. Astfel, înainte de a începe orice negociere, este recomandabil să facem o mică introducere, interesându-ne de tradițiile culturale locale.

Gheață verde:” este esențial să te înconjori de localnici „

Deoarece și-a început activitatea în 2012, gheața verde a fost clară în privința angajamentului său față de țările din Europa de Est. „Acestea sunt piețe emergente care devin treptat o sursă de venituri considerabile”, declară Alejandro Boxall, fondatorul unei companii care își vinde produsele de iluminat cu LED-uri pe Internet.

Gheață verde:" este esențial să te înconjori de localnici "

„Aceasta a fost o provocare în România. Nu este un public obișnuit cu cumpărăturile online, așa că a trebuit să construim un web în limba maternă”, spune Boxall despre o piață în care managementul logisticii este foarte complex. „Prin urmare, este esențial să ne înconjurăm de localnici. Ei vor fi cei care vă vor ajuta și vor cunoaște piața”, a concluzionat el.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *